nedjelja, 29. listopada 2017.

ČOKOLJUBICE!



Za sve čokoljubice i čokoljubce!

Čokoladne kocke sa bademima! Ja obožavam! A vi?

Sastojci
1o dkg maslaca
14 dkg šećera
1 vanilin šećer
4 jaja
3 rebra čokolade
7 dkg mljevenih badema (mogu i orasi)
7 dkg brašna



1/2 vrećice praška za pecivo

Za glazuru:
15 dkg tamne čokolade malomaslaca
malo mlijeka

Za dekoraciju:
čokoladne mrvice

Priprema
pripremiti manji četvrtasti visoki pleh za pečnicu,obložiti ga peki papirom, pećnicu ugrijati na 180
odvojiti žumanjke od bjelanjaka, na pari rastopiti čokoladu ja najprije izmiksam bjelanjke u čvrsti snijeg i onda ih stavim u hladnjak
omekšali maslac izmiksati pjenasto sa šećerom i vanilin šećerom i onda dalje miksajući dodavati jedan po jedan žumanjak i rastopljenu čokoladu.Dobro izmiješati,dodati mljevene bademe(ja ih fino sameljem u mlincu za kavu u tri ture a zadnju turu ne sameljem do kraja tako da ostane malo komadića).Zatim lagano umiješati brašno,prašak za pecivo i na kraju čvrsti snijeg od bjelanjaka.
Smjesu staviti u pleh ,poravnati i peći u ugrijanoj pečnici oko 25 min(ovisi o pećnici),provijerite čačkalicom .

Izrada glazure i dekoracija:
Kad se biskvit ohladi na pari napraviti čokoladnu glazuru,izlomite čokoladu i rastopite je uz dodatak malo



maslaca i malo mlijeka(ja je uvijek radim od oka).A sad uz pomoć drške kuhače ili uz pomoć tupog noža na biskvitu napravite rupicu u nju ulijete malo čokoladne glazure i tako nastavite dalje napravite rupice po cijelom biskvitu i ispunite ih glazurom,kad ste ga dobro "izmrcvarili"preko cijelog biskvita polijte ostatak čokoladne glazure,poravnajte i kad se prohladi dekorirajte još sa čokoladnim mrvicama.i to bi bilo to!
možete napraviti i glazuru od bijele čokolade

Posluživanje
uživajte u ovim kockama,svaki dan a ne samo danas!
coolinarika.com

1 komentar:

  1. Ovo je moj recept i moje fotografije, recept sam objavila na coolinarici i ne sjećam se da sam vam dala dozvolu da ga objavite na svom portalu, a posebno ne fotografiju koja je moje privatno vlasništvo. Pa lijepo maknite ovaj recept sa bloga

    OdgovoriIzbriši