subota, 29. travnja 2017.

Rozen coko kolac

Sastojci
FILA
40 grama kakaa u prahu Dolcela
40 grama Gussnela Podravka
200 grama šećera u prahu



125 grama čokolade crne za kuhanje
125 grama margarina /maslaca
750 ml mlijeka
2 pakovanja rozen kora od 430 grama



Priprema
1.
Od ukupne količine mlijeka oko 150 ml odvojiti u posebnu posudicu i dobro izmiješati s kakaom i gustinom da nestanu grudice, a za to vrijeme preostalo mlijeko staviti zakuhati zajedno sa šećerom u prahu. Vrelo mlijeko potom maknuti s peći i u njega polako uliti ovu prethodno izmiješanu smjesu. Vratiti na peć i kuhati nekoliko minuta. Potom opet maknuti s peći i u tu smjesu ubaciti čokoladu miješajući. Kada se čokolada otopi i sjedini sa smjesom, dodati margarin/maslac, sve dobro izmiješati i filu staviti da se malo ohladi. Za vrijeme hlađenja filu povremeno promiješati da se na vrhu ne stvori korica. Toplo-mlakom filom premazivati potom rozen kore. Ja sam ovaj put imala jedno pakovanje od 7 bijelih rozen kora (ukupno 430 grama) i jedno pakovanje od 4 čoko vafel kore (ukupno 430 grama), tj. sveukupno 11 kora. Na svaku koru sam stavljala po 3 velike žlice file (osim na posljednju). Kada se nafilaju sve kore, na gornju se stavi neka teža tepsija ili što vam je već zgodno te se sve ostavi tako da odstoji preko noći da se kore i fila povežu. Potom se kolač može preliti glazurom od čokolade (koju sam radila od 120 grama čokolade za kuhanje i 2 žlice ulja) i ukrasiti mrvicama. I to je to.

Posluživanje
Rozen kore i čoko vafel kore kupila sam u Billi. Kore nije potrebno prethodno ničime škropiti jer sasvim dovoljno otpuste od file. Prvi put kada sam radila ovaj kolač, prvu, tj. donju koru sam poškropila mlijekom pa je bila previše mekana te se kolač nije lijepo rezao.
www.coolinarika.com

Nema komentara:

Objavi komentar