subota, 29. travnja 2017.

Ovo je moja verzija kinder torte. Kinder torta.

Fil uvek cvrst, slatkoca po nasem ukusu a lesnici krckajuuuuu.




Ovo je moja verzija kinder torte nastala kao mix vise razlicitih recepata za istu. Ni jedan mi u potpunosti nije odgovarao te sam sve lepo prilagodila sebi.


Od tada tri puta spremana i uvek SAVRSENA!

Sastojci
Kora
5 belanaca
5 kasika secera
1 kašika prezli
1 kašika brasna
1 kašika mlevenih oraha (moze brasno ili prezle umesto njih)
1 kašika ulja
100gr lesnika

Fil
1l mleka
5 zumanaca
4 kesice pudinga od vanile




15 kasika secera
250gr margarina
100gr cokolade za kuvanje

Jos
200gr krema
150gr plazma keksa
2 kesice slaga ili 250ml slatke pavlake
Priprema
1.

Lesnike krupno iseckati, ne samleti.

Od belanaca i secera umutiti cvrst sneg, pa lagano dodati ostale sastojke.

Na papiru za pecenje u plehu br.26 rasporediti iseckani lesnik, sipati masu preko i peci na 180-200c oko 30min. (Kod mene na 180c bude gotovo za 20min najvise ali mi je rerna luda!)

Pecenu koru premazati kremom preko lesnika.
2.

Od litre mleka odvojiti par kasika i staviti ga da se kuva. Od zumanaca, secera, pudinga i odvojenog mleka umutiti glatku smesu i dodati je uzavrelom mleku neprestano mesajuci



dok se ne zgusne. Ostaviti da se hladi.

Omeksalom, umucenom margarinu dodati ohladjen fil i lepo izmutiti mikserom. Podeliti ga na pola. Jednoj polovini dodati istopljenu cokoladu.
3.

Redjati redom: kora - zuti fil - keks natopljen u mleko - crni fil - slag.

Ostaviti je da prenoci a sutra probajte da pojedete samo jedno parce! :)
coolinarika.com

Nema komentara:

Objavi komentar