subota, 30. rujna 2017.

JEDNOSTAVNA A LEPA.


Nisam imala mnogo vremena za neku zahtevniju pogacu i tako dok sam mesila testo razmisljala sam kako da je napravim najbrze sto mogu. Testo sam prekrila najlon folijom i stavila u zagrejanoj pecnici na 50 stepeni da brze nadoge i … evo kako sam napravila jednostavnu a lepu pogacu. Bila sam prijatno iznenagena kako je ispala. Korica hrskava a unutra mekana ko pamuk. Svima se dopala…a ja… presrecna…

SASTOJCI
• 1kg brasna
• 400ml toplog mleka
• 1kocka svezeg kvasca
• 100ml ulja
• 2 jaja + 1 jaje za premazivanje

• 2 kasicice secera
• 3 kasicice soli-ramne
• 200gr margarina za premazivanje
• sezam za posipanje

PRIRPEMA
Od navedenih namirnica i nadoslig kvasca umesimo mekano glatko testo.
Kad testo nadoge prebacimo ga na radnu plocu i podelimo ga na pola.
Jednu polovinu testa rasucemo u pravougaonu koru /vise u duzini/ i premazemo je sa pola potrebnog margarina. Isto uradimo i sa drugom polovinom testa.
Premazene kore margarinom uvijemo u dugacke rolate.
Rolate jos malo zarolamo da dobijemo na duzini, stavimo ih jedan do drugoga i pocemo ih brebacivati jedan preko drugoga /kao na slici/ sve do kraja.
Uvijene rolate uvijemo u krug.
Od uvijene rolate oformimo pogacu. Krajeve uvijenih rolata podvijemo ispod pogace.
Dobijenu pogacu jednim potezom, obema rukama prebacimo u okrugloj tavi sa pek papirom.

Pogacu odma premazemo umucenim jajetom.
Da pogaca bude interesantnija makazom sam zarezala svaki delic.
Ovako izgleda zasecena pogaca.
Pogacu pospemo sezamom i ostavimo pogacu da nadoge.
Nadosla pogaca.
Pogacu pecemo na 180stepeni i kad se zapece i malo zarumeni prekrijemo je odozgo hartijom da ne izgori i produzimo sa pecenjem.
Pecemo otprilike 40-45min.
coolinarika.com

Nema komentara:

Objavi komentar