četvrtak, 29. prosinca 2016.

Kako dekorisati slavski kolač?

Kako dekorisati slavski kolač? Sezona je slava, pa je slavski kolač obavezan i čini najvažniji deo slavske trpeze. Svakoj domaćici je veoma bitno da kolač bude lep, mekan, lepo dekorisan… Svaka domaćica slavskom kolaču posveti puno vremena i svaka ideja je dobrodošla. Svaki ukras na kolaču ima svoje značenje.

Ukrase koje sam koristila za ovaj kolač sam napravila od: 100 gr gustina, 200 gr brašna, 1/2 kasičice soli i 2 dl vode.

Od svih pomenutih sastojaka umesiti glatko testo i dok kolač narasta, vi pravite ukrase.

Oklagijom razvijte koru i raznim modlicama vadite testo. Ja sam koristila modlicu u obliku srca, lista, čašice, različitih obima kruga, sekla točkićem za testo pravougaonike različitih dimenzija i napravila knjigu, pletenicu. Koristila sam i zatvarač od plastične flaše, pa onaj maleni krug rukom savila, da bi ličio na pupoljak.

Izvor: recepti-kuvar.rs

Nema komentara:

Objavi komentar