ponedjeljak, 21. studenoga 2016.

ISPOVEST – Subota veče. Diskoteka puna. Sve vrh od ” top” devojaka u mini haljinama i visokim stiklama…




Subota veče. Diskoteka puna. Sve vrh od ” top” devojaka u mini haljinama i visokim stiklama. Moja devojka i ja smo se dogovorili da cemo ovu subotu napokon malo izaci svako sa svojim drustvom. Slucajno smo se nasli na istom mestu. Oko dva sata ujutro, ulazim s drugarima, prošetamo malo okolo i ugledam nju. Sva mokra i znojava, u običnoj odeći i pantalonama. Skače i pleše kao da joj je poslednje dok njene drugarice sve stoje kao drvene Marije jer moraju paziti kakav ce pokret napraviti da im se suknja ne bi podigla. Ona sva tako obična i ” nesredena” , a vidim oko nje milion momaka kako je samo posmatraju, mnogi i prilaze, ali ih ona odbija. Najsrecniji sam kada vidim kako je lepa i luda, a pritom i moja. Najlepsi andeo, moj dar od Boga!

Nema komentara:

Objavi komentar