ponedjeljak, 21. studenoga 2016.

Intimni odnosi sa mužem su bili izuzetno rijetki, a nakon što sam se porodila i…

Intimni odnosi sa mužem su bili izuzetno rijetki, a nakon što sam se porodila i…



Intimni odnosi sa mužem su bili izuzetno rijetki, a nakon što sam se porodila i na neki način uništila svoj fizički izgled (carski rez, veliki stomak, strije…) POTPUNO SU PRESTALI. Naprosto bila sam željna muškarca, tačnije bila sam željna da sa nekim imam odnose. Na sve načine sam pokušavala da ga zavedem, ali nije išlo.
Čak i kada bi pristao da dođe u moju sobu toliko sam mu bila odbojna da mu se nije mogao dići, prema meni ništa nije osjećao. On to nije ni krio, govorio mi je jednostavno kada me vidi golu, sa velikim izrezanim stomakom, ispucalom kožom, da mu se toliko zgadim da bi najradije povratio. Pokušavala sam sve, vježbala, bila na dijetama, kupovala neke kreme za strije, ali ništa mnogo nisam popravila. Skoro godina dana je prošla kako GA nisam imala, a juče mi je rekao da se prijavio za neki posao u Rusiji. Mislim da je to definitivni kraj i da se iz Rusije neće ni vraćati.

Nema komentara:

Objavi komentar