subota, 25. lipnja 2016.

OVA TORTA ODUŠEVILA ME SVOJIM JEDNOSTAVNIM SASTOJCIMA, BRZOM PRIPREMOM I IZVRSNIM OKUSOM: TORTA BARBARA (BEZ JAJA)




SASTOJCI
3 čvrsta jogurta
2 čaše od jogurta šećera
1 čaša ulja
3 čaše brašna
2 vanilin šećera
1 prašak za pecivo
1 mala žličica sode bikarbone
50 g kakaa

Preljev
250 g čokolade za kuhanje
2 dcl vrhnja za kuhanje
malo šećera u prahu- po ukusu
kockica maslaca ili margarina

PRIRPEMA
Jogurt,šećer,vanilin šećer i ulje promješati mikserom na najmanjoj brzini.Dodati brašno pomješano sa kakaom, praškom za pecivo i sodom bikarbonom (ja sam lagano dodala prosijavajući kroz cjediljku-sito) i promješati da se sastojci sjedine.Istresti u kalup obložen papirom za pečenje i peći na 180 stepeni oko 45 minuta.

Na prohlađenu koru (u kalupu) izliti preljev čiji se sastojci lagano otope na pari dok se ne povežu.Ohladiti, ja sam je stavila u frižider preko noći.

kalup je promjera 26 cm.

Izvor:http://www.coolinarika.com/

Nema komentara:

Objavi komentar