utorak, 27. rujna 2016.

IMAM PRIJATELJA JOŠ OTKAD ZNAM ZA SEBE, ŽIVJELI SMO KUĆA DO KUĆE, SKUPA IŠLI …



Imam prijatelja još otkad znam za sebe, živjeli smo kuća do kuće, skupa išli u školu, iz škole, proveli djetinjstvo skupa i već smo 24 godine najbolji prijatelji. Ja već 4 godine imam dečka, njih dvojica se također super slažu, izlazimo zajedno..našao je i on curu i da se upoznamo idemo nas 4 na večeru, a ona meni u wc-u restorana kaže: hoću da se makneš od mog dečka, nemate vi što biti prijatelji.



Rekla sam joj ako joj smeta nek se ona makne od njega. A to joj je i on rekao. Raskinuli su. Ne shvaćam osobe koje ne podržavaju muško ženska prijateljstva. Da smo htjeli biti zajedno, mogli smo. Ali volimo se kao prijatelji, često puta mi je bio kao drugi brat, a ja njemu kao sestra. I nećemo dopustiti da nam neka ljubomorna koza uništi to!

Nema komentara:

Objavi komentar