subota, 29. listopada 2016.

MLECNI KRUH SA MASLACEM! OVO NIJE KRUH KOJEG CETE SPREMATI SVAKOG DANA, OVO JE KRUH ZA UZIVANJE…


SASTOJCI
700 gr. ostro belo brasno
300 gr. meko belo brasno
2 zlice secer
1 zlica soli
30 gr. svez kvasac
2 zumanjca

80 gr. otopljen maslac
650 ml hladno mleko
jaje za premazivanje

PRIPREMA
Prenosim vam originalni recept, plus moje izmene:
1.
Izmiksajte sve sastojke sem maslaca oko 5 min. i postepeno povecavajte brzinu miksanja postepeno dodajuci otopljeni maslac. (ja sam ovu fazu izradila rukom posto nemam pogodni mikser za testo) Mesite dok se testo ne pocne odvajati od posude i bude elasticno i glatko.
2.
Ostavite ga u posudu oko 60 min. pa ga premesite malo na nabrasnjenu povrsinu i opet ga ostavite 30 min. na toplom.
3.
Testo podelite na 6 loptica i opet ih ostavite da se dignu, oko 30 min.
4.

Svaku lopticu razvijte ovalno i zavijte kao rolat . Naredite ih po 3 u plehu . E sad, zato sto treba opet da stoje 1 sat da se udvostruce, jedan pleh sa 3 hlepcica stavite u frizider, da se zabavi proces, te ga izvadite posle pola sata… Pecnicu ukljucite na 180 C.
5.
Kada je prosao 1 sat, hlepcice koje su stajali na toplom, premazite jajetom i zasecite 5 rezova po duzini. Ja sam najpre obelezila rezacem za picu, pa onda zasekla ostrim nozem. Jedan rez po sredinu i po dva sa strane.
6.
Stavite hlepcice da se peku dok ne dobiju finu rumenu boju (oko 20, 25 min)
Slika , 2 , 3
Posluživanje
Ovaj sam kruh pravila po prvi put ali mi se veoma dopao, posebno mojima doma. Veoma je slatkog ukusa, i pogodan za razne kombinacije i slane i slatke. Ne roni se i moze se preseci milimetarsko tanko parce .
Da napomenem, ja nisam imala ostro brasno, pa sam umjesto njega stavila brasno tip 500.

http://www.coolinarika.com/

Nema komentara:

Objavi komentar